VIDEO: SKELLIG – LOREENA MCKENNITT – Sardinian

http://smileofireland.blogspot.com

http://irelandandbritishisles.wordpress.com

http://irelandofmyheart.worspress.com

SMILE OF IRELAND

IRELAND AND BRITISH ISLES

IRELAND OF MY HEART

tumblr_ndt083hB641u1v9gco2_540.jpg

Skellig, Irlanda

skellig-mhicil-huts1.jpg

“Skellig” – Loreena McKennitt

Skellig

Toca Jubanne, allughe sa candela
ca est iscuricande
sos puzones an acabau de cantare
sas campanas sun mutinde totus a missa

Sede inoche a curtzu a mie
ca sa notte est meda longa
b’at carchi cosa chi ti depo narrer
prima de m’inche andare

M’ipo postu in pare chin sa cufradìa
totu fin sos libros pro mene
apo iscritu sas paràgulas ‘e Deus
e medas cosas de istoria

Prus de un annu so abarrau
inserrau in d’una roca supra de su mare,
sas undas m’an netau sas làgrimas
e su ‘entu sos ammentos

Apo intesu s’alenu de s’oceanu
sulande in s’oru ‘e mare
apo connotu sambene ‘e traschìa,
apo apoderau sa furia sua

Gai sun colaos sos annos
intro ‘e sa domo de preda
chin d’unu soriche o unu puzone ebbìa
pro amicu; ma che los apo cherfiu bene

E gai est acuntessiu
ch’inde so benniu a inoche in Romani
e b’apo postu prus de un annu
pro crompere anch’e tene

In carreras prugherosas so andau
e issupra montes artos
zumpande ribos profundos
suta de su chelu infiniu

Suta a custos frores de zarminu
in mesu a custos arbures de cipressu,
como t’intrego sos libros meos
e totus sos misterios issoro

Como pica sa clessidra
e fùrriala conca a zosso
ca cando s’arena si frimat
tando m’as a atzapare mortu

Toca Jubanne, allughe sa candela
ca est iscuricande
sos puzones an acabau de cantare
sas campanas sun mutinde totus a missa

http://lyricstranslate.com/el/skellig-skellig.html-0

Loreena-McKennitt-en-Argentina.jpg

LOREENA MCKENNITT LYRICS

“Skellig”

O light the candle, John
The daylight has almost gone
The birds have sung their last
The bells call all to mass

Sit here by my side
For the night is very long
There’s something I must tell
Before I pass along

I joined the brotherhood
My books were all to me
I scribed the words of God
And much of history

Many a year was I
Perched out upon the sea
The waves would wash my tears,
The wind, my memory

I’d hear the ocean breathe
Exhale upon the shore
I knew the tempest’s blood
Its wrath I would endure

And so the years went by
Within my rocky cell
With only a mouse or bird
My friend; I loved them well

And so it came to pass
I’d come here to Romani
And many a year it took
Till I arrived here with thee

On dusty roads I walked
And over mountains high
Through rivers running deep
Beneath the endless sky

Beneath these jasmine flowers
Amidst these cypress trees
I give you now my books
And all their mysteries

Now take the hourglass
And turn it on its head
For when the sands are still
‘Tis then you’ll find me dead

O light the candle, John
The daylight is almost gone
The birds have sung their last
The bells call all to mass

Leave a Reply

